niedziela, 25 października 2015

Od Luke'a C.D. Catheriny

Kierowałem i słuchałem jej, uważnie o czym przytakiwałem co jakiś czas.
Akurat gdy skończyła, zajechaliśmy na parking. Szukałem chwile wolnego miejsca po czym zaparkowałem wysiedliśmy z auta zamknąłem je. Ruszyliśmy do galerii. Na wejściu weszliśmy do księgarni.
-Czytasz ?-spytała
-Owszem .. lubię kryminały ..
Dziewczyna przejrzała kilka książek,a ja wybrałem już dwie i płytę z muzyką
rockową. Potem zahaczyliśmy o sklepy z męskimi ubraniami gdyż wiedziałem po co idę kupiłem kilka koszulek,i kila par spodni i butów oraz pasek do spodni i dwie bluzy dla odmiany.
-No nie wiedziałam że aż tak szalejesz z kasą i zakupami
-Oj tam .. raz na jakiś czas można -uśmiechnąłem się
-Teraz idziesz ze mną ..
-Wiem .. -uśmiechnąłem się i ruszyliśmy w stronę damskich sklepów ..

<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz