niedziela, 25 października 2015

Od Alaski CD Levi'ego

-Czas sie chyba przeniesc stad do pokoju.-Stwierdzilam siadajac na kanapie.
-Masz racje.-Stwierdzil brunet biorac mnie na rece.
-Doszlabym sama.-Mruknelam, a chlopak sie zasmial.
-Idziemy do mnie.-Szepnal mi do ucha, na co kiwnelam glowa.
***
Brunet ostroznie polozyl mnie na lozku, a sam polozyl sie obok. Oparlam glowe na jego torsie i sie przytulilam. Chlopak zaczal gladzic mnie po wlosach. Po  chwili musialam znalezc sie w objeciach morfeusza.
***
Otworzylam oczy i spojrzalam na Levi'ego ktory tez zasnal.  Usmiechnelam sie pod nosem i przykrylam chlopaka kocem.
***
Levi odworcil sie w moja strone i otworzyl oczy.
-Jak sie spalo?-Zapytalam, a chlopak usmiechnal sie przyciagajac mnie do siebie.
-w takim towazystwie.... zawsze bardzo dobrze.-Mruknal mi do ucha i pocalowal delikatnie.
-To co ogladamy jakis film?-Powiedzialam patrzac na chlopaka.
Levi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz