niedziela, 1 lutego 2015

Od Benjamin'a - C.D Mellow

Uniosłem lampkę po czym lekko pochyliłem ją w stronę Mellow. -Za wszystko co dobre. Powiedziałem śmiejąc się. Mellow skinęła głową. Brzęk szkła rozniósł się po restauracji. -Ciekawy toast. -Ojj no nie mam pomysłów. Jęknąłem po czym wypiłem wino. Odstawiłem lampkę i spojrzałem się na Mellow. Ona powoli wypiła zawartość lampki po czym odstawiła ją i spojrzała się na mnie pytająco. -Ktora godzina ? -A czy to ważne. Kelner podszedł z rachunkiem, wręczyłem mu pieniądze a potem odszedłem od stołu. Podszedłem do Mellow, podałem jej rękę a ona niepewnie chwyciła ją. Wstała od stołu, zarzuciła na siebie kurtkę i chwyciła torebkę. -Gotowa ? Skinęła głową. Założyłem kurtkę i razem z Mellow wyszedłem z restauracji. Na zewnątrz nie było aż tak zimno. Z kieszeni spodni wyciągnąłem telefon i przeczytałem SMS'a. Uśmiechnąłem się do telefonu a potem schowałem go. -Zimno ci ? -Trochę. -To dobrze. Dziewczyna spojrzała się na mnie lekko zdziwiona. Wziąłem Mellow pod ramię mimo jej protestów i zacząłem prowadzić do "specjalnego" miejsca. Mell szła pewnie obok mnie cały czas rozglądała się po okolicy. Nie miałem zamiaru iść z nią do centrum ale bardziej na ubocze. Właściwie do parku który był rzadko owiedzany. -Gdzie idziemy ? -Zobaczysz. ~*~ Pchnąłem bramę po czym kazałem Mellow zamknąć oczy. Podniosłem ją na co ona mruknęła coś poirytowana. -A chcesz się w tych koturnach na lodzie zabić. -Pfff. -No właśnie. Zaśmiałem się i szedłem dalej. Wszedłem po schodkach a potem postawiłem Mellow. -Otwórz oczy. Dziewczyna uchyliła lekko powieki a potem otworzyła szeroko oczy zachwycona. Byliśmy w tej altance. http://www.theworldisabook.com/wp-content/uploads/2012/02/boldtgazebo.jpg W środku moi znajomi ustawili głośnik i mały stolik. Na stoliku stało schłodzone wino, dwa kieliszki i kupione przeze mnie kwiaty. Uśmiechnąłem się patrząc na Mellow. Wyciągnąłem telefon z kieszeni po czym podłączyłem go do głośników. Ze stolika wziąłem bukiet tęczowych róż. http://thumbs.dreamstime.com/x/ślubny-bukiet-z-tęcz-różami-38328830.jpg -Może i banalne ale cóż. Wręczyłem je lekko zagubionej Mellow. (Mellow ? Wiem lekko takie poplątane ale małe urwanie głowy. Ben taki romantyczny hahahahah)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz