niedziela, 1 lutego 2015

Od Matta - CD historii Alaski

-Przestań udawać. - warknąłem chcąc,żeby spojrzała mi w oczy,ale ona odwróciła wzrok - Od pewnego czasu dziwnie się zachowujesz, chyba mi możesz powiedzieć, co się dzieje?
Alaska nadal milczała patrząc się gdzieś za mnie. Stałem w miejscu i wsłuchiwałem się w odgłosy przed budynkiem,kiedy dziewczyna zachciała coś powiedzieć. Skończyło się na tym,że tylko westchnęła.
-Nie widzę sensu naszego spotkania. - rzuciłem odwracając się plecami do ławki - Czy ja na coś liczyłem? Śmieszny jestem. Cześć.
Ruszyłem powoli w kierunku bursy szurając nogami po chodniku. Lampy przed wejściem świeciły się dzisiaj na jakiś dziwny kolor. Żółć przechodziła w zieleń,a potem w niebieski. Przetarłem oczy otwierając drzwi. Zerknąłem po raz ostatni w kierunku dziewczyny,ale już jej tam nie było.

<Alaska?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz