czwartek, 24 marca 2016

Od Levi'ego C.D. Alaski

Ująłem jej podbródek i skierowałem jej twarz w swoją stronę.
- Jeśli będziesz chciała wrócić to na pewno ci pomogę.
Uśmiechnęła się po czym dała mi szybkiego całusa.
-Co powiesz na wieczorną przejażdżkę ?
Dziewczyna skinęła głową i podniosła się a ja zaraz po niej. Trzymając się za ręce wróciliśmy do akademii i poszliśmy do mojego pokoju. Usiedliśmy na łóżku i włączyliśmy laptopa. Włączyłem muzykę i pocałowałem Al, powoli zacząłem całować jej szyję lekko ssąc skórę.
-Mmm będzie cała w malinkach.
Dziewczyna odchyliła lekko głowę cicho śmiejąc się ze swoich słów.
-Mi to nie przeszkadza.
Odsunąłem się na chwilę i spojrzałem się w jej oczy.
-Kocham cie.
Wyszeptałem do jej ucha lekko je potem przygryzając.

(Alaska ?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz