poniedziałek, 14 grudnia 2015

Od Levi'ego C.D. Alaski

Przygryzłem jej dolną wargę i delikatnie ją pociągnąłem.
-Jak ty mnie dobrze znasz.
Wyszeptałem po czym przewróciłem nas tak, że Alaska była na górze. Zacząłem jeździć palcami po jej plecach.
-Obejrzymy jakiś film ?
Dziewczyna skinęła głową, spojrzałem się na nią dając jej znać, że muszę wstać. Niezbyt chętnie sturlała się ze mnie i usiadła po turecku.
-Hasło to Yoru415.
-Dzięki.
Uśmiechnąłem się do niej. Z krzesła wziąłem bluzę którą założyłem w drodze do drzwi.
-Tylko wybierz coś fajnego.
-Kocham Cię.
-Ja Ciebie też.
Alaska posłała mi buziaka i wbiła wzrok w laptopa, ja natomiast poszedłem na stołówkę. Na tacy położyłem dwa kubki z kawą, cukier, kartonik z mlekiem oraz talerz z kanapkami. Wszystko to nie zabrało mi dużo czasu więc po niecałym dziesięciu minutach byłem w pokoju. Tacę położyłem na stoliku obok łóżka. Zdjąłem bluzę i rzuciłem ją w kąt.
-Może być "Chłopak z sąsiedztwa" ?
-Ten z Jennifer Lopez ?
-Nie chcesz to...
Przerwałem jej muskając wargami jej usta.
-Obejrzę co tylko będziesz chciała.
Alaska zarumieniła się jednak postanowiła to ukryć. Zasłoniła twarz dłońmi. Westchnąłem tylko po czym odłożyłem laptopa. Uklęknąłem przed Alaską po czym starałem się odsunąć jej ręce.
-Leeevii.
-No co ?
-Przestań.
Dziewczyna śmiała się wciąż starając się zasłonić twarz. Uśmiechnąłem się po czym już stanowczym jednak delikatnym ruchem odsunąłem jej ręcę od twarzy. Była cała czerwona i starała się odwrócić wzrok. Ująłem jej brodę i pocałowałem ją namiętnie, zmusiłem ją do położenia się. Powoli zacząłem całować jej szyję by w pewnym momencie przygryźć jej skórę.


Dziewczyna syknęła cicho po czym przygryzła wargę. Spojrzałem się na nię kątem oka, była zalana rumieńcem. Jak gdyby nigdy nic odsunąłem się od niej, Al zerwała się do pozycji siedzącej, dłonią rozmasowała miejsce w którym przygryzłem jej skórę. Uśmiechnąłem się patrząc się na malinkę znajdującą się na jej szyi.


(Alaska ?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz