wtorek, 10 listopada 2015

Od Luke'a Cd Elizabeth

Spytałem ją tylko o to czy jej nie pomóc a ta nagle zwiała,aż taki straszny jestem. Przecież ogoliłem się umyłem i ogarnąłem włosy chyba nie wystraszyła się mnie. Nie zdążyłem jeszcze zejść na dół kiedy wrodziła stanęła przede mną i wybąkała ..
-Przepraszam .. jestem troche zestresowana o i po prostu wiesz ..
Popatrzyłem na nią po czym nie wiedziałem czy się zaśmiać czy pohamować
-Spoko rozumiem .. zdarza się to jak pomóc Ci pokazać coś nie wiem ..
-W sumie nie znam nikogo ani okolic .. nic
-No to poznasz ..
Pokazałem jej wszystkie pomieszczenia należące do Akademii
-Łatwo się zgubić .. jak coś śmiało pytaj ja tez nie mogłem tego za nic ogarnąć ..
Ostatnim miejscem do jakiego przyszliśmy była stajnia ..
-Ktory to twój Koń ?
-Moja to Wizja jet tutaj zaraz przy wejściu niemal w boksie nr 9
Podeszliśmy oboje Elizabeth zajrzała
-ładna .. to Palomino tak ?
-Tak .. a twoja gdzie stoi ?
-Niemal na końcu boks 46 ..
-No to trochę ..
Ruszyliśmy w stronę boksu jej Klaczy .. Kiedy doszliśmy zajrzałem
-O . Pinto .. ile ona ma
-3 lata ..
-Tyle co moja .. może się wybierzemy na przejażdżkę ? w sumie chyba już nie pada ..

<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz