czwartek, 22 października 2015

Od Luke'a C.D. Catheriny

Byłem pozytywnie zaskoczony,że nawiązuje tak szybko kolejną znajomość.
Pojechałem z dziewczyną na przejażdżkę.Wizja oczywiście była markotna kuliła uszy,i wkurzała się że jedzie za koniem. Gdy dojechaliśmy na Polanę dziewczyna uśmiechnęła się figlarnie
-Masz ochotę na jakiś wyścig ?
-W sumie to tak tylko uważaj bo moja klacz lubi kopać w biegu . więc nie podjeżdżaj zbyt blisko .. jak będziesz obok
-Okey to do końca polany ?
-Spoko ..
Ustawiliśmy konie obok siebie w odległości dobry dwóch metrów.
-Aby było sprawiedliwe mów start
-Okey . STRAT
Ruszyliśmy, Wizja już na wejściu sobie bryknęła po czym wystrzeliła.
Po chwili zrównaliśmy i tak biegliśmy do końca ..



Kiedy Polana się kończyła,zaczeliśmy,zwalniać po czym kłusem wróciliśmy na początek polany i na drogę by po chwili ruszyć stępem
-I mamy remis-uznałem ..
-Dobra zgadzam się ..
-Tu nie trzeba zgody to jest fakt
Obydwoje się zaśmialiśmy po czym, wróciliśmy do stajni konie były spocone. Rozsiodłaliśmy je nieco schłodziłem swojej nogi po czy roztarłem ją słomą i zostawiłem w boksie ..
Wychodząc ze stajni od razu poszliśmy się przebrać a potem na kolacje ..
Catherine usiadła obok mnie .. wziąłem sobie kanapki
-Robisz coś jutro ?
-Trenuje .. a poz atym chyba nic .. a coś chcesz ?
-Po zajęciach może wybrałabyś się ze mną do miasta ?
-Po co ?
-No muszę sobie koszulę i buty kupić a poza tym może kino wieczorem albo dyskoteka chyba że wolisz restaurację
-A co to za propozycje ?
-Nie wiem po prostu byśmy się lepiej poznali ..

<??>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz