wtorek, 6 października 2015

Od Levi'ego CD Alaski

Spojrzałem się na dziewczynę i uśmiechnąłem się zadziornie.
-Gdybyś nie była chora poszlibyśmy na spacer, tak więc idziemy do mnie.
Alaska zatrzymała się na chwilę ja również. Patrzyłem się na nią zastanawiając się o co chodzi.
-Ale nic nie kombinujesz ?
-Czy ty myślisz, że mi chodzi o jedno ?
Mruknąłem przewracając oczami, Alaska od razu pokręciła głową. Uśmiechnąłem się lekko i przyciągnąłem ją do siebie i pocałowałem delikatnie. Ująłem jej brodę i lekko uniosłem jej głowę, spojrzałem się w jej w oczy.
-Nie jestem taki.
Pstryknąłem ją w nosek, szybko wziąłem ją na ręcę mimo jej protestów.
~*~
Zawisnąłem nad Alaską, dziewczyna miała ręcę oplecione wokół mojej szyi. Całowałem ją po szyi, co jakiś czas przysysając się do niej by zrobić malinki.
-Mieszkasz sam ?
-Nie.
Rzuciłem przygryzając po chwili skórę na przy jej obojczykach. Kątem oka spojrzałem się na Alaskę, lekko się uśmiechnąłem.
-A co boisz się, że ktoś nas razem zauwarzy ?
Odsunąłem się od niej i spojrzałem się w jej śliczne oczy.
(Alaska ? Lekko brak pomysłu)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz