czwartek, 22 października 2015

Od Catheriny C.D. Luke'a

Postanowiłam wybrać się na przejażdżkę, ale Demon był zmęczony po wczorajszych zawodach. Sprowadziłam klacz z padoku i ją osiodłałam. Wyprowadziłam kasztankę ze stajni i po chwili znalazłam się w siodle.
***
-Catherina.-Odparłam i lekko się uśmiechnęłam.-Jesteś nowy?
-Tak.-Powiedział i poklepał swoją klacz po szyi.
-Może masz ochotę poznać tereny w miłym towarzystwie?-Zaproponowałam
-Chętnie.-Odparł, a ja kiwnęłam głową. Zebrałam trochę wodzę i dałam klaczy łydkę, na którą od razu zareagowała.Szatyn ruszył za mną.
***
Po dwudziestu minutach dojechaliśmy do polany, za którą znajduję się lawendowe pole.
-Masz ochotę na jakiś wyścig?-Zaproponowałam przytrzymując delikatnie klacz.
Luke
(sorry że takie krótkie)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz