środa, 23 września 2015

Od Inessy CD Steven'a

-Szalony.
-Może teraz ty powiesz mi coś o sobie. Ja się zwierzyłem.
-Ok. Tylko ostrzegam. To nie będzie w ‘dużym skrócie’.
-Dawaj.
-No to tak. Urodziłam się w Moskwie. Mój ojciec był wojskowym a matka ma własną firmę i jeździ konno. Byłam taką córeczką tatusia. Przyjaźniłam się tylko z chłopakami, w sumie dalej to robię. Nigdy nie miałam przyjaciółki. Potrafię strzelać z łuku i broni palnej. Umiem się bić więc nie radzę zachodzić mi za skórę. Nie przepadam za końmi. Jestem tu ze względu na matkę. Wspominałam już, że mój ojciec nie żyje? Chciałam iść do wojska ale mama mi nie pozwoliła, ponieważ mówiła, że nie chce zostać sama. Takie tam. Lubię oglądać chińskie bajki. Dużo siedzę przed komputerem i że tak powiem nakurwiam chellengera. Dużo palę. Nie potrafię pić. Znaczy się wiesz… odpadam przy pierwszej flaszce. Jeśli chodzi o muzykę to metal i rapcore. Ulubiony zespół Hollywood Undead. Lubuję się w czarnych kolorach. Ty wiesz, że nie wiem czy to wszystko? Kurde przypał.

<Stev?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz