sobota, 7 lutego 2015

Od Stu cd Rose

- Słyszałem, acz nie czytałem...- podciągnąłem kolana pod brodę i oparłem na nich głowę. Przypatrywałem się dziewczynie z lekkim uśmiechem na twarzy.
- Yhm...
Znów nastała cisza, więc wziąłem książkę i kontynuowałem czytanie. Dziewczyna zrobiła to samo. Po pół godzinie odłożyłem książkę i sprawdziłem jak wygląda jej udo.
- Boli?
- Trochę piecze...
- Posmarujemy Cię za jakąś godzinę, lub wcześniej.- opuściłem jej spódniczkę i zamilkłem. Czułem dziwną chęć rozmawiania z nią, wydawało mi się, że coś nas łączy i mogę się w końcu przed kimś otworzyć.
- Dobrze... pobrudziłeś swoją bluzę!- dotknęła nieśmiało mojego rękawa.
- A tam...- machnąłem ręką.- Wypierze się...- przeciągnąłem się i wstałem. Wyrwało mi się ziewnięcie.- Dobra ja idę...
- Gdzie?
- Zdrzemnąć się... jakbyś czegoś potrzebowała to jestem w pokoju numer 2.- podrapałem się po policzku i podreptałem do akademika. Rzuciłem się na łóżko i chwilę potem smacznie spałem.

Rose?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz