poniedziałek, 9 lutego 2015

Od Benjamina CD Melloow

Spojrzałem się na chłopaków z nienawiścią. Oni tylko zaśmiali się po czym wyszli z pokoju. Zrezygnowany padłem obok Mellow która otworzyła oczy i spojrzała się na mnie. Przewróciła się na bok i wtuliła się we mnie.
-Nie za wygodnie panience ?
Połaskotałem ją a ona zerwała się i spiorunowała mnie wzrokiem. Usiadłem po czym przytuliłem ją.
-Już ci tak nie będę robił.
Wymamrotałem odgarniając pasmo włosów które opadło na jej twarz. Mell jedynie odwróciła ode mnie głowę. Westchnąłem i położyłem się.
-Nie lubisz okazywać uczuć prawda ?
Spytałem zerkając na Mell. Dziewczyna przygryzła wargę, jeszcze tego nie robiła i nie wiedziałem co to u niej oznacza. Mell położyła się obok mnie i ręką przeczesała mi włosy.
-No wiesz Ben.
-Nie tłumacz się i nie zmieniaj się.
Zacząłem bawić się jej włosami, dałem jej buziaka w policzek. Kąciki moich ust uniosły się kiedy Mell przytuliła się do mnie.
-Wracając do zawodów.
Powiedziała i podniosła głowę patrząc się na mnie. Mruknąłem i obróciłem się do niej tyłem.
-Nie bądź taki.
-Jaki ?
Mell nachyliła się nade mną a ja wtedy objąłem ją i przewróciłem na plecy a sam zawisnąłem nad nią. Złapałem ją za nadgarstki i przytrzymałem. Mell siłowała się chwile ze mną a potem odpuściła i tylko westchnęła.
-Właśnie taki.
-Ale kotek. Jaki mam być ?
Musnąłem jej szyję po czym spojrzałem jej się w oczy. Mell pokręciła głową.
-Chciałaś pogadać o zawodach.
-Już nie ważne.
Mell chciała się wyrwać. Znów westchnąłem i tylko położyłem się obok. Puściłem Mell a ona wstała z łóżka.
-Zostawias mnie ?
Zrobiłem smutną minę i wielkie oczy.

(Mell ?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz