sobota, 7 lutego 2015

Od Benjamin'a - C.D Melloow

Wróciłem do pokoju i od razu padłem na łóżko. Byłem strasznie rozkojarzony. Cały czas czułem smak jej ust. Moi współlokatorzy nie byli przejęci moim zachowaniem dopóki nie zacząłem śpiewać pod nosem. Wstałem po czym poszedłem do łazienki wziąć prysznic. Ciągle o niej myślałem i nie mogłem przestać. Po kilkunastu minutach wyszedłem z łazienki i pierwsze co zrobiłem to sprawdziłem facebook'a. Nie patrzyłem kto jest dostępny jedynie przejrzałem nowości. Otworzyłem kilka nowych kart i sprawdziłem inne portale społecznościowe. Potem wszedłem znowu na fb, Mellow była dostępna kliknąłem okno chatu po czym napisałem wiadomość. Jednak po krótkim namyśle skasowałem wiadomość i wyłączyłem chat. Zacząłem przeglądać yt, nic nowege ale pooglądałem kilka filmików. Mimo tego nie pamiętam czyje one były ani o czym były, myślałem tylko o Mellow. ~*~ W nocy spałem tylko dwie godziny. Około 4:30 wyszedłem z pokoju i przygotowany do jazdy. Poszedłem na stołówkę gdzie wypiłem herbatę. Nie byłem głodny. Poszedłem do stajni i przygotowałem Ailes'a. Wyprowadziłem go na halę i po chwili zacząłem trening. Tym razem nie dawałem za wygraną mimo tego, że koń szarpał się i odmawiał posłuszeństwa. Po ogarnięciu go zacząłem ćwiczyć wyścigi tak jak zawsze. Trening zakończył mój upadek kiedy to Ailes postanowił bryknąć przy zatrzymaniu. Podniosłem się i otrzepałem z kurzu. ~*~ Wyprowadziłem Promesse z boksu a po chwili Mellow dołączyła do mnie ze swoim koniem. Promesse zarżał na widok innego ogiera a potem chciał go uszczypnąć zębami. Zmierzyłem go wściekłym spojrzeniem. Wsiadłem na niego, poprawiłem popręg po czym zaczekałem na Mellow. -Mam nadzieję, że nie będzie się na niego rzucać. Rzuciłem lekko zmartwiony, Mell jednak machnęła ręką i sprawnie wskoczyła na Espadę. Podczas terenu jej koń idealnie chodził za to Promesse cały czas wyciągał głowę w jego stronę. -Ścigałaś się kiedyś ? -Jasne. Ale nie na oklep. Ty pewenie nie raz. -Ta. Kotek muszę się ciebie poradzić. Mellow spojrzała się na mnie pytająco. -Za miesiąc są zawody 30 km od Miami. Zastanawiam się czy wziąć w nich udział z Ailes'em. -Powinieneś spróbować. -Mell... Pojechałabyś ze mną ? Spytałem zatrzymując Promesse. Mellow spojrzała się na mnie zdezorientowana i zaskoczona. (Mell ? Słabe ale cóż. Odczucia niezłe haha)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz