wtorek, 6 stycznia 2015

Od Kimberly - CD historii Benjamina

-Stare odcinki 'Plotkary' - odparłam rzucają się na kanapę - Nie powinieneś się tak głośno zachowywać. Jakby nas tutaj znaleźli ...
Usłyszałam tylko śmiech i poczułam,że chłopak siada obok mnie,zakładając mi rękę na ramię. Szybkim ruchem ściągnęłam ją udając obrzydzoną. To jeszcze bardziej go rozśmieszyło.
-Pozwolę Ci zostać, tylko ... - zaczęłam
-Tylko, co? - uśmiechnął się do mnie szarmancko
Westchnęłam.Zauważył,że już nie miałam ochoty z nim walczyć,za co byłam mu wdzięczna,więc odsunął się trochę i oparł się o podłokietnik. Podkręciłam głośność, kiedy skończyła się muzyczka z intra. Rozluźniłam się i oparłam się plecami o sofę. Rzuciłam tylko jeszcze krótkie spojrzenie na Benjamina,który bawił się w najlepsze swoimi palcami.
-Dobrze się czujesz? - zapytałam

<Benjamin?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz