poniedziałek, 26 stycznia 2015

Od Chloe - C.D Aaron'a

Oboje rozglądaliśmy się w każdą stronę, prawie z każdej widząc granatowy zbiornik ogromnych ilości wody, od którego odbijał się piękny blask księżyca. Wzięłam oddech i uśmiechnęłam się, podziwiając cudowny widok. -Pięknie tutaj. – Chłopak nagle odwrócił głowę w moją stronę, chyba wyrwałam go z myśli, których najwidoczniej nie chciał mi zdradzić. Za to pokiwał twierdząco głową i podniósł swoje kąciki ust wysoko ku górze. -Czasami zima ma swoje uroki. – Kontynuowałam, a chłopak znowu tylko kiwnął w odpowiedzi. – Wszystko okej? – Poklepałam go po ramieniu, w nadziei, że w końcu się odezwie. -Jasne. – Przyjaciel zaczął iść w kierunku słupka - Chodź, przywiążemy konie, a tam siądziemy. – Ruszyłam za Aaron’em. Po chwili siedliśmy na ławce, wsłuchując się w fale uderzające o brzeg morza. -Opowiedz coś więcej o sobie. – Postanowiłam przerwać kojącą ciszę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz