środa, 14 stycznia 2015

Od Benjamin'a - C.D Melloow

Uśmiechnałem się do niej. Tańczyliśmy energicznie do końca tej piosenki a potem razem poszliśmy do barku. Zamówiłem drinki po czym zapłaciłem. Wziąłem łyk mieszanki po czym postanowiłem wypić wszystko. Mellow dawno już do zrobiła. Kiedy wróciliśmy na parkiet akurat puścili wolną piosenkę. Chyba będzie to jedyna na tej imprezie. Mellow przewróciła oczyma po czym chciała wrócić do barku ale ja złapałej ją za rękę i przyciągnąłem do siebie.
-Zatańczy Pani ze mną ?
Mellow zaśmiała się po czym skinęła głową uśmiechając się delikatnie.
Na początku kołysaliśmy się w rytm muzyki, powli i w ciszy. Kiedy jednak nastąpił refren uniosłem rękę a dziewczyna obróciła się z gracją.



Przyciągnąłem ją do siebie po czym spojrzałem w jej oczy. Nachyliłem się i wyszeptałem do jej ucha.
-Z tobą mógłbym przetańczyć całą noc.

(Mellow ? :*)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz