piątek, 26 grudnia 2014

Od Steven'a CD Stu

- Stu oddaj. Ja też chcę- mruknąłem siadając po turecku przed szafą. 
- Nie!- wybełkotał tak że ledwo go zrozumiałem. 
- Pff myślałem że jesteś małomówny...- zaśmiałem się. 
- No bo jestem!... - zamilkł. Tym razem już nic nie zrozumiałem. 
- Co tam mówisz? Nie rozumiem twojego bełkotu. Oddaj mi cukierki!- spróbowałem otworzyć drzwi. Jednak bezskutecznie. Po chwili Stu sam wyskoczył z szafy. 
- Masz więcej?- spytał z zapchaną buzią. W jednej chwili przemknęło mi przez myśl żeby powiedzieć ,,Mam, ale ci nie dam" jednak się powstrzymałem. 
- Nie mam więcej... Ty...- mruknąłem. 
- Co ja?- spytał zdezorientowany. 
- Ty zżarłeś mi już wszystkie cukierki!- rzuciłem się na niego szukając czy mże jeszcze jakieś przypadkiem nie zostały. 

<Stu? xd> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz