sobota, 27 grudnia 2014

Od Steven'a CD Aleksy

- Nie-e- powiedziałem przecząco jak małe dziecko. Aleksa już miała mnie dorwać, ale zrobiłem unik (zawodowy ze mnie ninja xd) i schodząc z łóżka skuliłem się w kącie i zacząłem grać. Aleksa próbowała mi zabrać swój telefon ale jej się nie udawało. Po kilku minutach jednak jej oddałem. Po chwili zadzwonił kolega z dawnej szkoły z którym się długo kumplowałem dopóki nie wyjechałem i powiedział że przyjedzie w odwiedziny. A raczej sprawdzić czy w końcu znalazłem sobie dziewczynę. Tak, każdy z moich kolegów z Phoenix twierdził że ktoś taki jak ja nigdy nikogo sobie nie znajdzie. Pobladłem na twarzy. Chciałem im pokazać że się mylą, jednak nie wiedziałem jak. Nagle wpadłem na super pomysł. 
- Aleksaaaa będzie udawać przed moimi kolegami ze starej szkoły że jesteś mojom dziewczyną??- spytałem błagalnie, a ona dziwnie na mnie spojrzała. No tak, zapomniałem jej wszystko jaśniej wytłumaczyć, ale już mi się nie chciało- Proooooszęęęęę.... 

<Aleksa? XD>  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz