sobota, 27 grudnia 2014

Od Aleksy - C.D Steven'a

Spojrzałam na niego.
- No nie rób... - burknęłam.
Przekręciłam się na drugi bok. Jednak chłopak przestał mnie dziobać palcem w bok, ale za to zaczął mnie gilgotać. Zaczęłam się wiercić. 

- Przestań! - krzyknęłam nie przestając się śmiać.
- Nie! 
*
Nie wiem ile mnie gilgotał. Jednak w końcu przestał mnie gilgotać.
- Idę się przebrać. - powiedziałam.
Wstałam i zabrałam czyste rzeczy. Poszłam do łazienki, umyłam się, potem wytarłam ciało i założyłam czyste rzeczy. Wyszłam z łazienki. Steven jeszcze siedział na moim łóżku i grzebał w moim telefonie.
- Zostaw! - burknęłam.
- Nieee... - odparł. 
- Stev nooo... - mruknęłam.
Spojrzał na mnie.
- No cio? 
- Nic. Oddaj. 
Pokręcił przecząco głową. 
- Proszę...

<Steven?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz