piątek, 26 grudnia 2014

Od Steven'a CD Aleksy

Coś mnie obudziło, a gdy na w pół przytomny się nieco obudziłem poczułem że mam coś w dłoni. Zapaliłem lampkę. Gdy chciałem zobaczyć co to jest okazało się że to... czyjaś ręka? Myślałem przez chwilę że zabijam kogoś przez sen i ucinam mu rękę i stąd się tutaj wzięła. Jednak po chwili zobaczyłem resztę ciała. Na podłodze obok mojego łóżka leżała Aleksa, a w drugiej dłoni trzymała marker... Nadal ją trzymając wyjąłem telefon i przejrzałem się w ekranie. Na twarzy miałem czarne wąsy. 
- Zacne wąsy. Masz prawdziwy talent...- odparłem z uśmiechem, a ona coś mruknęła pod nosem. Bawiła mnie jej reakcja na to że nie udało jej się zemścić. Po chwili puściłem jej nadgarstek a ona usiadła na podłodze i założyła ręce. 

<Aleksa? xd>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz