piątek, 14 listopada 2014

Od Vanessy CD John 'a

- No ciekawe po co- spytałam z lekką irytacją. 
- Już ty dobrze wiesz- zaśmiał się. 
- Pfff jeszcze ciebie tutaj tylko brakowało- westchnęłam. 
- No właśnie, więc mnie wpuść- powiedział i próbował otworzyć drzwi. 
- Nie- powiedziałam stanowczo i nalałam sobie chyba pół butelki szamponu na głowę. Po chwili miałam na głowie burzę baniek. Usłyszałam trzask. W jednej chwili obejrzałam się w stronę drzwi, które się... otworzyły? Ale jak do cholery? Przez zaparowaną szybę udało mi się dostrzec czyjąś sylwetkę. Kurde, udało mu się od strony pokoju otworzyć drzwi. W sumie po nim można się spodziewać wszystkiego. 
Gdy zobaczyłam że zbliża się do kabiny oparłam się o ścianę. Nie miałam gdzie się zbytnio ukryć, a on był coraz bliżej. 

<John? ahaha nie mogę XD>  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz