piątek, 14 listopada 2014

Od Jeyson 'a CD Angie

- Angie nie wyjeżdżaj- powiedziałem błagalnym tonem i usiadłem przed nią. 
- Podjęłam już decyzję...- powiedziała smutno. Wiedziałem że chciała tu być, ale pewnie czuła że już nie daje rady. 
- Angie znowu nie będziemy się widzieć. Tylko tym razem już chyba na zawsze. Nie wyjeżdżaj- złapałem ją za ręce i spojrzałem w górę.
- Jey puść. Chcę iść się spakować- wyślizgnęła nadgarstki z moich dłoni i poszła do pokoju. Siedziałem tak jeszcze przez kilka minut. 
Odsunąłem się aż pod płot i oparłem głowę. Dark podszedł do ogrodzenia i szturchnął mnie łbem. 
- To koniec Dark. Jak ona odjedzie to zostanę tutaj już kompletnie sam. Oczywiście oprócz siebie- mruknąłem patrząc w ziemię. Ogier zaczął natarczywiej mnie szturchać. Wstałem i pogłaskałem go po czole- Dzięki. Może i nie rozumiem co do mnie mówisz, ale zawsze wiesz jak mnie pocieszyć. 
Pobiegłem do pokoju Angie. Gdy wszedłem kończyła się już pakować. 

<Angie? zostań ;-;> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz