poniedziałek, 18 stycznia 2016

Od Aleksy - c.d Steven'a

Uśmiecham się i odbieram od Steven'a swój kubek. W geście podziękowania kiwam głową. Upijam łyk ciepłego napoju, który jest już taki "łagodniejszy" i można go spokojnie pić. Mężczyzna usiadł obok mnie, tym samym się uśmiechając jak głupi. Kręcę tylko głową i opuszczam wzrok na dół. Przymykam oczy, kolejny ciepły łyk napoju mnie pobudza. Była gorzka nieco, ale już przeżyję. Odstawiam naczynie, które jest już puste, po czym przybliżam się do towarzysza, tym samym wtulając się w niego. 
- A ty co? - zaśmiał się.
- Zimno mi. - burknęłam. 
Zamknęłam oczy, usłyszałam jak odkłada kubek na stolik i momentalnie poczułam jego ręce, które obejmują moją sylwetkę. Unoszę głowę, a ten ogląda telewizję, powoli odchyla się do tyłu, ciągnąc mnie za sobą...

Steven?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz