wtorek, 3 listopada 2015

Od Luke'a Cd Elizabeth

Obudziłem się około szóstej otworzyłem oczy i spojrzałem przez okno że pada. Jednoznaczne treningu nici więc przekręciłem się tylko na drugi bok i zasnąłem znowu. Obudził mnie alarm budzika około godziny 9.30.
Wstałem i podszedłem do okna nadal padało. Przeciągnąłem się po czym poszedłem do łazienki wziąłem szybki prysznic i się ogoliłem po czym ubrałem spodnie koszulkę i na to granatową bluzę. Oraz moje białe buty z nikie. Wyszedłem z pokoju i schodziłem na stołówkę kiedy nagle ktoś na mnie wpadł.
-Woow .. -mruknąłem
-Przepraszam niezdara ze mnie .. nic Ci nie jest ?
-Nie t raczej ja tobie powinienem zadać to pytanie .. -uśmiechnąłem się
-Nie mi nic ..
-Nowa co ?
-Tak
-Jestem Luke
-Elizabeth
-Może coś pomóc ?

<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz