piątek, 20 listopada 2015

Od Levi'ego C.D. Alaski


Zlustrowałem ją wzrokiem i uśmiechnąłem się i przygryzłem wargę.
-Chcesz to mogę Ci dać bluze.
-Po co ?
Przeczesałem ręką włosy po czym obrzuciłem ną jeszcze raz spojrzeniem.
-Żebyś nie zmarzła.
Uśmiechnąłem się do Alaski podchodząc do niej, objąłem ją w pasie i przyciągnąłem do siebie. Dałem jej buziaka w policzek na co Alaska zaśmiała się.
-To jak z tą bluzą ?
-No daj.
Zaciągnąłem dziewczynę do szafy, odsunąłem drzwi i z uśmiechem spojrzałem się na Al.
-Wybieraj.
Wskazałem półki z bluzami, dziewczyna podeszła do szafki i zaczęła przeszukiwać moje ubrania. Zostawiłem ją w spokoju i poszedłem do łazienki. Wziąłem szybki prysznic po czym ubrałem spodnie od dresu i wyszedłem z łazienki. Alaska stała ubrana w czarną bluzę z napisem "King". Owa bluza sięgała jej prawie do kolan. Dziewczyna była cała czerwona, postanowiłem do zignorować. Poszedłem do szafki, z jednej z półek wziąłem kuszulkę i sprawnie ją nałożyłem. Spojrzałem się kątem oka na dziewczynę, przygryzłem wargę i podszedłem do niej. Ująłem jej podbródek i pocałowałem ją namiętnie, jedną ręką objąłem ją w pasie i przyciągnąłem do siebie.
-Kocham Cię.
Wyszeptałem między pocałunkami.

(Alaska ?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz