środa, 11 listopada 2015

Od Levi'ego-c.d Alaski

Skinąłem głową biorąc laptopa na kolana, szybko włączyłem często odwiedzaną stronę po czym zacząłem przeglądać kategorie. Padło na komedię z nutką romansu. Wspólnie z Alaską wyszukaliśmy jakiś fajnie brzmiący tytuł i rozpoczęliśmy oglądanie. Film okazał się być całkiem niezły a ja byłem szczęśliwy, że przypadł on do gustu Alasce. Pocałowałem ją w czubek głowy obejmując ją ramieniem, dziewczyna wtuliła się we mnie.
-Tylko nie zasypiamy.
Zaśmiałem się cicho lekko ją szturchając.
-Przecież nie zasypiam.
-No oby.
Spojrzała się na mnie z uśmiechem który odwzajemniłem. Delikatnie musnąłem jej wargi by po chwili pocałować ją równie delikatnie jednak namiętnie. Przygryzłem jej wargę kiedy akurat do pokoju wszedł mój współlokator. Kątem oka spojrzałem się na niego i trochę odsunąłem się od Alaski. Chłopak wziął walizki i wyszedł bez słowa. Westchnąłem tylko przewracając oczami, odłożyłem laptopa po czym gwałtownie przewróciłem dziewczynę na plecy i zawisnąłem nad nią.

(Alaska ?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz