środa, 11 listopada 2015

Od John'a - c.d Vanessy

Pokiwałem twierdząco głową. Wziąłem pilota i podałem dziewczynie, obejmując ją i przyciągając tak, że siedziała na moich kolanach. 
~
Film znalazła niemalże od razu. Leżeliśmy tuż obok siebie. Dziewczyna dość szybko zasnęła, a ja tuż po niej. 

~
Oczywiście ktoś musiał nas obudzić, a raczej tylko mnie - Nero. Gryzł moją dłoń i lekko ciągnął, chciał wyjść, znowu. Otworzyłem oczy i spojrzałem na psa, a potem ujrzałem, że w akademii jest Christopher. 
- Em... Panie Chrisuś, czy wypuści pan mego pieska? - spytałem słodkim głosem. 
Mężczyzna podszedł do kanapy i spojrzał na śpiącą Vanessę, na co przytaknął głową. Poszedł wypuścić Nera i chyba z nim wyszedł. Spojrzałem na śpiącą królewną i uśmiechnąłem się lekko pod nosem. 

Vanessa? No żyje, chyba. XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz