niedziela, 15 listopada 2015

Od Elizabeth - C.d Luke'a

- Może się wybierzemy na przejażdżkę? W sumie chyba już nie pada.
- Tak, jasne. – odpowiedziałam uśmiechając się nieśmiało.
Wyprowadziliśmy konie z boksów i osiodłaliśmy je. Wkrótce jechaliśmy stępem niewielką polną drogą, ja na mojej Dalii, Luke na Wizji. Dalia była podekscytowana towarzystwem innej klaczy, ale trzymałam ją w pewnej odległości od Wizji, w razie gdyby klacz mnie nie polubiła. Pomimo, że nie padało, powietrze było wilgotne, a silny wiatr rozwiewał mi włosy. Piękna okolica działała na mnie uspokajająco, wciągnęłam w płuca rześkie powietrze i pogrążyłam się w rozmyślaniach. Przez pewien czas jechaliśmy w milczeniu, w końcu zapytałam:
- Hm, może opowiedziałabyś mi coś o sobie?
(Luke?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz