niedziela, 25 października 2015

Od Luke'a C.D. Catheriny

Fajnie że dziewczyna zgodziła się na wypad do miasta, nie chciało mi się jechać samemu. Po kolacji poszedłem jeszcze do Wizji aby dać jej owies, poodnosić sprzęt po czym poszedłem do pokoju. Ogarnąłem się i odpaliłem laptopa, przelałem pieniądze na konto matki po czym popisałem z dawnymi znajomymi. Włączywszy telewizje i zacząłem oglądać zawody w ujeżdżaniu byków. Gdy transmisja się skończyła wyłączyłem telewizor i poszedłem spać.
******
Rankiem wstałem ogarnąłem się,ogoliłem po czym ubrałem swoje dżinsowe spodnie białe buty nike do kostek. Białą bokserkę i koszulkę w niebieską drobna kratkę, Wziąłem kluczę od auta, ruszywszy na śniadanie zjadłem dwie kanapki po czym poszedłem na dziedziniec usiadłem na ławce i czekałem na dziewczynę. Po chwili się zjawiła po czym przywitała się. Poszliśmy na parking wyjąłem kluczki i otworzyłem auto


Otworzyłem jej drzwi,dziewczyna wsiadłam zamknąłem ostrożnie po czym wsiadłem i odpaliłem włączyłem radio aby po cichu grało, po czym ruszyłem
-To co powiesz ciekawego o sobie ?
-Nie wiem a może ty pierwszy ?
-No okey ..Posiadam własne ranczo, którym zajmuje się mama aktualnie,bo ja jestem tutaj,lubię Reining i ujeżdżanie byków,muzykę,aktorstwo
-Grasz na instrumentach ?
-Jestem wszechstronnie uzdolniony .. gitara,perkusja,pianino,fortepian ..
-Serio ?
-Tak .. w sumię śpiewać tez umiem
-Skromny .. ty ..
-Nie pytasz mnie to odpowiadam -zaśmiałem się
-A Tańczysz umiesz ?
-Uczyłem się tańca nowoczesnego i towarzyskiego, kiedyś wygrałem zawody w tańcu ale miałem wtedy z jakieś 17 lat ..
-I jakieś inne talenty ?
-Aktorstwo ..
-Taaa jasne ..
-Kabarety i reklamy oraz dwa razy grałem w filmie ..
-Reklamy ? samochodów ?
-Tak ..
-Stad kojarzę twoją twarz ..
-Za pewne ..
-A ty ? .. co powiesz o sobie ..

<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz