wtorek, 20 października 2015

Od Levi'ego-c.d Alaski

Patrzyłem jak Alaska znika za drzwiami swojego pokoju. Chwile stałem tak patrząc na już zamknięte drzwi po czym wróciłem do siebie, padłem na łóżko nie zważając na współlokatora który aktualnie rozmawiał przez telefon. Nie miałem na nic siły, nie chciało mi się iść przebierać więc po prostu opatuliłem się kołdrą.
~*~
Obudziłem się w środku nocy, rozejrzałem się po pokoju po czym westchnąłem ciężko i wstałem z łóżka. Wziąłem laptopa i położyłem się na łóżku kładąc go na brzuchu. Spojrzałem się na śpiącego obok łóżka Twix'a, uśmiechnąłem się sam do siebie po czym zająłem się laptopem. Do samego rana przeglądałem wszelakie strony i nudziłem się oglądając filmiki na YouTube.
-Nie idziesz na lekcje ?
Spojrzałem się na lokatora po czym pokiwałem głową i odłożyłem laptopa uprzednio go wyłączając. Podniosłem się z łóżka, wziąłem czyste ubrania z szafy i poszedłem do łazienki.
~*~
Wszedłem trochę spóźniony do sali i od razu usiadłem na swoim miejscu. Nauczyciel odprowadzał mnie wzrokiem na miejsce czekając aż przeproszę za spóźnienie jednak ja nic nie powiedziałem. Wyciągnąłem książki, zeszyty oraz długopis i zacząłem spisywać zadania znajdujące się na tablicy. Spojrzałem się na nauczyciela który wściekły patrzył się na mnie, nie mogąc już wytrzymać chrząknął i podniósł się z krzesła.
-Panie Désiré.
-Tak ?
Spojrzałem się na nauczyciela po czym przewróciłem oczami. Podniosłem się.
-Przepraszam za spóźnienie oraz za nieodpowiednie zachowanie.
Wymamrotałem po czym usiadłem z powrotem na miejsce, nauczyciel uśmiechnął się pod nosem i wrócił do prowadzenia lekcji.
~*~
Krążyłem po pokoju rozmawiając przez telefon. Trwało to już dobrą godzinę, jak z resztą każda moja rozmowa z ojcem. Spojrzałem się na drzwi w których stanęła Alaska, uśmiechnąłem się do niej i gestem zaprosiłem do środka.
-Muszę już kończyć....mmm. Cześć.
Rozłączyłem się, schowałem telefon do kieszeni po czym przytuliłem Alaskę.
-Masz taką smutną minę, coś się stało ?
Pocałowałem ją delikatnie po czym spojrzałem się jej w oczy.
-Ojj no wiesz, że mi możesz powiedzieć.
Wymruczałem jej do ucha lekko je potem przygryzając.

(Alaska ?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz