wtorek, 20 października 2015

Od John'a - C.D Vanessy

Patrzyłem na telewizję i przemijające kanały, aż coś ominąłem. Szybko wróciłem i stwierdziłem iż to nudne romanse. Przewróciłem oczyma i "polecialem" dalej. Do salonu weszła jedna z nowych i jedynych trenerek, Anastasie. Uśmiechnąłem się.
- Dzień dobry! - krzyknąłem śmiejąc się.
Kobieta na nas spojrzała i poslala delikatny uśmiech.
- John mówiłam, że nie masz łazic po akademii w samych bokserkach. Załóż spodnie chociażby. - zwróciła mi uwagę.
Zaśmiałem się głośno. Podnioslem się z kanapy i poszedłem do góry, wszedłem do pokoju i wziąłem parę krótkich spodenek, po czym wróciłem na dół. Vanessa leżała i oglądała coś, ah to romansidlo włączyła znowu. Rzuciłem się na kanapę tym samym padajac na dziewczynę.
- Grubasie złaź ze mnie! - krzyknęła i sprawnym ruchem uszczypnęła mnie w tyłek.
Pocalowalem ją w policzek i przewróciłem nas tak, ze ona leżała na mnie. Paznokciem przejechala delikatnie po moim czole i zrobiła mocny ślad, czułem jak wbija paznokieć... Uniosłem jedna brew i patrzyłem na dziewczynę, do której jeszcze się zbytnio nie przyzwyczaiłem.

Vanessa?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz