poniedziałek, 19 października 2015

Od Aleksy - C.D Luke'a

Spojrzałam na Luke'a. Nie miałam żadnego w praktyce zawodu, nie ukończyłam nawet liceum, tylko wyjechałam do akademii... Więc co tu mówić? Liczą się tylko konie, to mnie najbardziej uszczęśliwia.
- No cóż... Nie ukończyłam liceum, został mi ostatni rok, ale wyjechałam do akademii... Tyle wystarczy... Nie mam ukończonej szkoły, ale tutaj można kontynuować podstawy... - powiedziałam.
On tylko przytaknal głową i powrócił do oglądania filmu. Spojrzałam na telewizor, nie miałam zbytnio ochoty na oglądanie. Wyjęłam telefon, miałam wiadomość na messengerze. Był to Stev... Napisał "Miłego oglądania z "nowym"!" UHHH... Nie, nie zostawię teraz tego tak.
- Um...Muszę lecieć na chwilę, ale wrócę za parę minut. - powiedziałam.
- Ok. - odparł.
Pobieglam szybko do góry, wparowalam do pokoju Steven'a...
~~
W końcu udało się namówić chłopaka aby przyszedł na dół, co zrobił niechętnie... Usiedlismy na oddzielnym "fotelu".

Luke?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz