sobota, 11 lipca 2015

Od Levi'ego C.D. Alaski

Czując na sobie spojrzenie dziewczyny popatrzyłem się w jej stronę. Podniosłem się z trawy i także przyszykowałem swoją klacz.
-Co robisz dzisiaj wieczorem ?
Spytałem siadając wygodnie w siodle. Alaska spojrzała się na mnie z uniesioną brwią po czym także wsiadła na konia. Zamyśliła się na chwili szukając odpowiedzi na moje pytanie. Przewróciłem oczyma i przyłożyłem łydkę. Yume ruszyła leniwie przed siebie.
-Właściwie to nic.
Odwróciłem się za siebie i spojrzałem się na dziewczynę, lekko się do niej uśmiechnąłem.
-A czemu pytasz ?
-Nie miałabyś nic przeciwko gdybyśmy pojechali na deskorolkach do miasta ?
Rzuciłem zadowolony z siebie, Alaska wyrównała tępo i teraz była tuż obok mnie. Szturchnęła mnie lekko w ramię po czym puściła mi oczko na co zaśmiałem się.
-Uznam to za tak.
Skinęła głową także się uśmiechając. Szczerze mówiąc była dosyć interesującą dziewczyną, na dodatek atrakcyjną. Potrząsnąłem głową porzucając te myśli. Alaska zmierzyła mnie uważnym spojrzeniem i parsknęła śmiechem. Zdziwiony westchnąłem ciężko i już nic więcej nie mówiłem.

(Alaska ?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz