sobota, 14 marca 2015

Od Leny C.D. Alexandra

-Hej.-Powiedziałam i uśmiechnęłam się na widok chłopaka, który podszedł i przytulił mnie.  Alex wziął moje rzeczy, a ja poszłam po wypis. Dostałam go w recepcji, a potem skierowałam się do samochodu Alex'a. Wsiadłam na miejsce pasażera i zapięłam pasy. Chłopak odpalił pojazd i po czterdziestu minutach byliśmy na parkingu akademii. Alex zabrał moje rzeczy i zaniósł mi do pokoju. Wygramoliłam się z samochodu i nawet nie zauważyłam kiedy Alexander wrócił mi wziął mnie na ręce.
-Wariacie odstaw mnie.-Powiedziałam, a on pokręcił głową.
-Masz odpoczywać.-Powiedział i podrzucił mnie delikatnie. Objęłam go za szyje i zaśmiałam się cicho. Wreszcie dotarliśmy do mojego pokoju. Alex położył mnie na łóżku, a ja się posunęłam i poklepałam miejsce obok siebie.  Chłopaka nie trzeba było bardziej zachęcać. Dałam mu całusa w policzek, a potem oparłam głowę na jego torsie.
-Jesteś kochany.-Szepnęłam, a on zaczął gładzić moje włosy.
Alex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz