poniedziałek, 2 marca 2015

Od Benjamina CD Melloow

Mellow wyszła z pokoju a ja wziąłem laptopa na kolana. Stereo wciąż grało co doprowadzało mnie do szału. Odłożyłem laptopa i zerwałem się z łóżka. Wyłączyłem stereo i odetchnąłem z ulgą. Z powrotem padłem na łóżko i znów wziąłem laptopa, odpisałem kuzynce która z odpisała z wielkimi wyrzutami "czemu nie odpisałem kiedy tylko odczytałem wiadomość" przewróciłem oczami widząc jej fochy i pretensje, od razu odechciało mi się z nią pisać. Wymigałem się spacerem z Ache. Wylogowałem się z facebooka, za to zalogowałem się na innych portalach społecznościowych. Popisałem trochę z kologami, jak zwykle pytali się czy są- jak to ujęli "jakieś fajne du.py w szkole" zarzenowany odpisałem, że mnie to nie interesuję po czym wylogowałem się i ostatecznie skończyłem na youtube. Filmiki różnego rodzaju oglądałem do późnych godzin nocnych. W sumie poszedłem spać o 3:00.
~*~
Poprzedniego wieczoru nie nastawiałem budzika, obudziłem się więc około 11:00. Ja i Mell byliśmy zwolnieni z zajęć aby mieć czas na pakowanie, jednak mi się nie śpieszyło. Wziąłem telefon z szafki sprawdziłem co się przez noc działo, do pokoju wpadła Mellow. Bez pukania, bez niczego. Spojrzała się na mnie z oburzeniem a zarazem lekkim zdziwieniem. Przymrużyłem oczy wciąż byłem zaspany więc tylko lekko się uśmiechnąłem.
-Jeszcze śpisz ?!
Pokiwałem głową a dziewczyna chwyciła pierwszą lepszą poduszkę i podeszła do mnie. Zamachnęła się i uderzyła mnie nią w twarz. Zaśmiałem się i odłożyłem telefon, Mellow fuknęła na co ja znów się zaśmiałem. Usiadłem opatulony kołdrą i patrzyłem się na Mellow.
-Czemu nękasz mnie o tej porze ?
Nie otrzymałem odpowiedzi. Żadna nowość, podniosłem się po czym powłóczyłem nogami w stronę szafy. Wziąłem z niej ubrania i spojrzałem się na dziewczynę która była wyraźnie zniecierpliwona.
-Co ?
-Rusz się to się dowiesz.
Przewróciła oczami widząc moje tępo ogarniania się. Po kilkunastu minutach ułożyłem włosy i ostatecznie byłem gotowy.
-Wreszcie.
Niby wymruczała to cicho ale i tak usłyszałem to. Podszedłem do niej i objąłem ją i pocałowałem w czubek głowy. Jednak ona szybko odsunęła się ode mnie, chwyciła mnie za rękę i pociągnęła za sobą.

(Mellow ?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz