niedziela, 22 marca 2015

Od Benjamin'a-c.d Mellow

Zimny strumień wody sprawiał, że wiłem się nie spokojnie. Mając tego dosyć wyrwałem jej słuchawkę po czym zacząłem ustawiać temperaturę. Po niecałej minucie temperatura była idealna. Przyczepiłem słuchawkę prysznica do specjalnego zaczepu, ustawiłem wszystko tak abyśmy obydwoje mieli dostęp do wody. Dziewczyna uniosła głową tak by woda zalała jej twarz, wtedy ująłem jej brodę i nachyliłem się nad nią, musnąłem jej wargi a po chwili wpiłem się w jej usta. Drugą ręką delikatnie jeździłem po jej piersiach. Mell mruknęła i zarzyciła i ręce na szyję odchylając się lekko do tyłu. Wargami muskałem jej skórę centymetr po centymetrze. Przez chwilę całowałe okolice jej biustu ale potem robiąc jej nazłość odsunąłem się. Mell rzuciła mi spojrzenie pełne zawodu i niepokoju. Pokręciłem tylko głową.
~*~
Po kąpieli i ubraniu się wróciliśmy do pokoju, Mell miała tylko narzuconą na siebie moją koszulę. Wracaliśmy do pokoju objęci i złączeni namiętnym pocałunkiem. Trzymałem ją za kołnierz w ten sposób przyciągając ją do siebie. Wpadliśmy do pokoju, ledwo co zamknąłem za sobą drzwi a Mell mnie do niech przybiła. Ręką wymacałem klucz i przekręciłem go w zamku. Obróciłem nas gwałtownie po czym chwyciłem dziewczynę pod kolana i podniosłem ją. Podszedłem do łóżka i wręcz upadłem na plecy. Mellow usiadła na mnie okrakiem i dopiero wtedy się od siebie oderwaliśmy. Łapaliśmy gwałtownie powietrze z uśmiechami na twarzy. 
-Kocham cię.
Powiedziałem głośno podnosząc się na łokciach. Spojrzałem się w jej oczy a Mell odgarnęła włosy do tyłu po czym nachyliła się. Zbliżyła usta do mojego ucha po czym wyszeptała, coś niewyraźnie. Uniosłem brew po czym mruknąłem a Mell podniosła się i machnęła ręką uznając, że to co powiedziała było nieważne. Wzruszyłem ramionami przekręcając lekko głowę.
-Masz ochotę na film ?
Kiedy spojrzałem się na Mellow parsknąłem śmiechem. Dziewczyna zrobiła dziubek a między nosem a ustami miała pasmo włosów, oprócz tego robiła zeza. Po chwili spojrzała się na mnie z szerokim uśmiechem.
-Jasne.
Zeszła ze mnie po czym stanęła obok łóżka, chwyciła moją dłoń po czym zaczęła mnie ciągnąć. Jej nieudolne próby podniesienia mnie kończyły się tym, że padała na mnie albo na podłogę. Zlitowałem się nad nią po kilku minutach, kiedy szedłem w stronę drzwi dziewczyna skoczyła mi na plecy. Owinęła nogi wokół mojego pasa a ręce zawiesiła mi na szyję. Dziewczyna śmiała się głośno, zwłaszcza kiedy obkręciłem się kilka razy. 
~*~
Siedzieliśmy przed telewizorem oglądając "47 Roninów", na stoliku stały nasze kieliszki napełnione domową nalewką a obok butelka z ów alkoholem. Oprócz tego jakieś cukierki i żelki. Mellow w połowie filmu opatuliła się kocem i położyła wygodnie kładąc głowę na moich kolanach. Bawiłem się kosmykiem jej włosów patrząc to na ekran telewizora to na dziewczynę.

(Mellow ?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz