sobota, 28 lutego 2015

Od Aryi CD Mary Grace

Uniosłam brew i machnęłam ręką. Ostatni raz spojrzałam na artykuł, szczerze to nie lubiła tego typu propozycji ale już jakoś to przeżyję. Raz na jakiś czas chyba można się na coś zgodzić he ?
-Spoko.
Uśmiechnęłam się na co Mary odpowiedziała tym samym. Dalej byłam na podłodze i tak na prawdę nie zamierzałam szybko wstać bo było mi wygodnie, zwłaszcza że siedziałam na dywanie. Gwizdnęłam cicho na co od razu zareagował Baron, pies podszedł do mnie i położył się tak, że głowę miał na moich kolanach.
-Lubisz klimaty jak z horroru ?
-Może być a co ?
Spojrzałam pytająco na laptopa dziewczyny, Mary skinęła głową. Podniosłam laptopa i postawiłam na łóżku, wpisałam adres jednej z częściej odwiedzanych przeze mnie stron. Były na niej horrory, creepypasty, top10 różnego rodzaju i dziwne artykuły o niewyjaśnionych lub makabrycznych zdarzeniach.
-Często się musisz nudzić.
Stwierdziła krótko Mary na co ja odpowowiedziałam skinieniem głowy i krótkim "ymmm". Przeglądałyśmy różne zakładni strony ale nie było nic ciekawego. Jednak Mary zauwarzyła dziwny artykuł, dotyczył starej szkoły w której niedawno znaleziono masowy grób. A właściwie nie w niej a w jej ogrodzie.
-Ups.
Obejrzałam zdjęcia wykonane na miejscu zdarzenia po czym stwierdziłam, ż jest to nudne.
-Zdarza się, może...co lubisz w ogóle robić ?

(Mary Grace ? Lekki brak pomysłów)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz