piątek, 27 lutego 2015

Od Ayri CD Mary Grace

Wsiadłam na Septuma i spojrzałam się na przeszkodę. Nie denerwowałam się bo kiedyś skakałam takie przeszkody ale co z Septumem ? Zakłusowałam żeby sama się rozgrzać, a potem zagalopowałam. Septum nie stawiał oporu, najechałam więc na przeszkodę. Czułam jak ogier się spina, ścisnęłam jego boki i cmoknęłam. Wałach wybił się w odpowiednim momencie, nie zawadził o przeszkodę. Poklepałam go po czym zatrzymałam i zsiadłam.
-Chce to potrafi.
Stwierdziłam a Mary Grace pokiwała głową obserwując mnie i Septuma. Podeszła do nas i sama poklepała wałacha.
-Dzięki za ten krótki instruktarz jednak mimo wszystko zostane przy ujeżdżeniu.
-Spoko. Może obejrzymy jakiś film ?
-Czemu nie.
Zaprowadziłam Septuma do boksu gdzie razem z Mary Grace oporządziłyśmy go, za dobre sprawowanie dostał ode mnie smakołyk. Ostatni raz poklepałam go po boku po czym zamknęła boks, wzięłam jego sprzęt, umyłam wędzidło a potem wszystko odłożyłam na miejsce. Jak się okazało jesteśmy w tym samym pokoju. Poszłyśmy się przebrać, no i potem poszłyśmy do salonu.
-Co lubisz ?
-Hmmm. Mają jakieś horrory ?
Spytałam podchodząc do szuflady z płytami. Razem z Mary szukałyśmy sensownego horroru. Po chwili grzebania znalazłam super horror. Klasyk.
-Co powiesz na Silent Hill ?
Pokazałam dziewczynie płytę a ona skinęła głową. Włączyłam film po czym rozsiadłam się na kanapie.

(Mary Grace ?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz