sobota, 3 stycznia 2015

Od Chloe - C.D Leny

-O, cześć. – Pomachałam Lenie na przywitanie, na chwilę odrywając wzrok od książki.
-Od której nie śpisz? – Dziewczyna przetarła oczy i usiadła na łóżku.
-Od godziny. Nie mogłam spać, jakoś. – Ponownie otworzyłam powieść, a Lena westchnęła.
-Co tam czytasz? – Podniosła głowę, chcąc zobaczyć okładkę.
-„W śnieżną noc”. – Spojrzałam na nią i podniosłam nieco wyżej przedmiot trzymany w moich rękach, na wysokości jej oczu, aby mogła dostrzec tytuł. Pokiwała głową i powoli podniosła się z łóżka.
-Dzisiaj sobota, może rozejrzymy się za kupnem tego konia? – Uśmiechnęłam się na znak, że to bardzo dobry pomysł. 
– Świetnie. Zjemy śniadanie i jedziemy! – Lena energicznie pomaszerowała do łazienki i po kilkunastu minutach byłyśmy gotowe, żeby pójść na stołówkę. 
<Lena?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz