sobota, 3 stycznia 2015

Od Chloe - C.D Kimberly

Wracałyśmy razem do Akademii, co chwila szturchając się ramionami. Śmiałyśmy się w niebogłosy, wspominając stare czasy, kiedy to jeszcze zamawiałyśmy do domu ogromną pizzę i w ciemnym pokoju oglądałyśmy filmy Disney’a lub horrory wyłączane przez nas po dziesięciu minutach darcia się. 
-Od kiedy jesteś w Akademii? – Spytałam z ciekawości.
-Od niedawna, przyjechałam niedługo przed Tobą. – Uśmiechnęła się i jeszcze przez chwilę toczyła się nasza konwersacja, póki nie weszłyśmy do stołówki, gdzie roiło się od rozmów i gwarów. Usiadłyśmy razem w najdalszym zakątku jadalni i próbowałyśmy rozpoznać osoby wchodzące lub wychodzące z pomieszczenia.
-Zauważyłam, że dużo czasu spędzasz z Leną. – Powiedziała.
-Tak… Jest naprawdę miła. 
-I z jakimś typem, Aaronem? – Pokiwałam głową i szybko odpowiedziałam.
-Kolega. – Wepchnęłam do ust szpinak i od razu po przełknięciu kontynuowałam. – Ty też, prawda? Widziałam Cię z kimś na korytarzu, kiedy pytałaś się o jakąś bransoletkę. Twój chłopak?
<Kimberly? :D>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz