sobota, 3 stycznia 2015

Od Aaron'a - C.D Ashley

Spojrzałem na nią. Byłem w szoku. Owszem jest piękna, lubię ją za to, że potrafi ze mną wytrzymać... W sumie to na razie traktowałem nas jako przyjaciół. Jednak w głębi duszy coś zacząłem do niej czuć, ale ja chce na razie się z nią przyjaźnić. 
- Ashley... Ja zacząłem coś do Ciebie czuć. Owszem jesteś piękna, uwielbiam spędzać z tobą godziny, jestem w szoku, że wytrzymujesz ze mną. - zrobiłem przerwę w pobraniu tlenu - Ale jednak chce żebyśmy byli na razie przyjaciółmi. Nie chcę Cię ranić, ani nic. No ale zrozum mnie. Nie chcę Cię zranić, nie chcę Cię zawieść. Więc na razie tylko przyjaźń, bo jesteś dla mnie jak przyjaciółka. - powiedziałem.
Dziewczyna jakoś tak posmutniała. 
- Ale pamiętaj... Zawsze możesz na mnie liczy. 
Nawet nie wiem czemu, ale zbliżyłem się do niej i pocałowałem ją...

<Ashley?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz