piątek, 12 grudnia 2014

Od Vanessy CD John'a

Szybko założyłam coś ciepłego i zbiegłam na dół. Złapałam John'a za rękę i oboje wyszliśmy z akademii. Szliśmy drogą do miasta. Śnieg leżał wszędzie. Zatrzymałam się na chwilę i schyliłam pod pretekstem "zawiązania butów", chociaż nie miały sznurówek, ale to szczegół. Wzięłam śnieg i zaczęłam formować kulkę.
- zaraz zaraz... Przecież ty nie masz wiązanych tych butów...- odwrócił się w moją stronę. Wstałam szybko chowając śnieżkę za plecami. 
- Mam dla ciebie niespodziankę...- odparłam uśmiechając się i przygryzając lekko dolną wargę.
- Jaką?- spytał John podchodząc. Lecz nie zdążył podejść, a ja rzuciłam w niego białą kulką.
- Bitwa na śnieżki!- krzyknęłam unosząc w górę ręce. Pobiegłam za najbliższe drzewo i zaczęłam formować sobie kule. 

<John? Vani ma coś z głową xd>  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz