piątek, 5 grudnia 2014

Od Valerii - C.D Jeyson'a

Zaciągnęłam się po raz ostatni po czym wyrzuciłam papierosa i przysypałam piaskiem. Wstałam otrzepałam spodnie z piachu i poszłam w stronę Madame. Założyłam kurtkę i odetchnęłam z ulgą wiedząc, że Jeyson nie będzie musiał patrzeć na te potworne blizny. Poczekałam na niego i dopiero wtedy wsiadłam na klacz. Pojechaliśmy z powrotem do akademii. W stajni szybko rozsiodłałam i wyczyściłam porządnie Madame Dark. Za dobre sprawowanie dostała kawałek marchewki. Sprzęt odniosłam do siodlarni. Poczekałam na Jeyson'a i razem poszliśmy do głównego budynku. Wyciągnęłam telefon z kieszeni i sprawdziłam godzinę- 19:47. 
-Szybko zleciało. 
Uśmiechnęłam się, Jeyson był zamyślony. Szturchnęłam go pięścią w ramię. Lekko się zachwiał na nogach jak z waty.
-Co ci ?
Spytałam z lekkim podejrzeniem na niego. On tylko spojrzał się na mnie zdziwiony.
-He ?!
-Nic już.
Przewróciłam oczyma.
-Może pójdziemy jeszcze na spacer czy coś.-Kiedy chłopak to usłyszał spojrzał się na mnie wytrzeszczając oczy.- No co wydajesz się być fajny.
Dodałam i zaśmiałam się.

(Jeyson ?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz