piątek, 26 grudnia 2014

Od Maddie

Gdy wchodziłam do Akademii, moją uwagę przykuła jedna dziewczyna. Ubierała się jak goth'ka. Jednak szybko odwróciłam od niej wzrok i weszłam do pokoju. Rozpakowałam się i przebrałam w ten oto strój:




 Wzięłam mojego kocura na ręce i poszłam do salonu. Nikt nie zwrócił na mnie uwagi. Nie przeszkadzało mi to.
- A ty kto ? Nowa ?- Zapytał jakiś chłopak.
- Zgadnij-Odpowiedziałam głaszcząc kota.
- Nowa pewnie. Jak masz na imię? - Zapytał inny.
- Moje imię nie jest Ci potrzebne. Ale mogę Ci je powiedzieć.
- No to dawaj, no mów! - Powiedział ktoś z tyłu. Stanęli otaczając mnie.
- Madeline - Westchnęłam.- Madeline Volpe.
-Dajcie dziewczynie spokój! Nivan chodź idziemy się przejść - Powiedziała jakaś dziewczyna. Wszyscy się rozeszli. Zostałam tylko ja, mój kot i jakiś chłopak, który siedział daleko ode mnie.
- Jestem Gabriel. Mam uczulenie na koty.- Powiedział patrząc na Hash'a .
-O ,jak mi przykro.- Odparłam.-Zaczekaj.
Pobiegłam zanieść kotka i wróciłam.
-Może tak przejażdżka ?- Zaproponował.
- Niech ci będzie.- Powiedziałam.

< Gabriel ? Czy może ktoś inny ?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz