niedziela, 14 grudnia 2014

Od Leny C.D. Jeyson'a

-Sądziłam, że jestem jeszcze na brzegu.-Powiedziałam i  napiłam się herbaty.
-Następnym razem nie jedz sama w teren.-Powiedział.
-Zapamiętam.-Powiedziałam i naglę przypomniałam sobie, że nie sprawdziłam czy Grajek wrócił i czy wszystko z nim w porządku.
-Powinnam iść do stajni sprawdzić czy z Grajkiem wszystko w porządku.-Powiedziałam i spojrzałam na Jey'a, który tylko kręci głową.
-Powinnaś zadbać o siebie. Idź weź gorącą kąpiel, a ja sprawdzę.-Powiedział, a ja kiwnęłam głową i poszłam do pokoju. Zrobiłam sobie długą kąpiel, a po około półgodzinie wyszłam z wanny. Wytarłam ciało ręcznikiem, założyłam czyste ubranie i opatuliłam się ręcznikiem. Wróciłam do pokoju i usiadłam na łóżku. Po chwili ktoś zapukała i drzwi się otworzył, a do środka wszedł Jey.
- I co?-Zapytałam.
Jey

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz