piątek, 5 grudnia 2014

Od Jeyson'a CD Leyci

Odwróciłem się na chwilę i zakryłem usta. Zacząłem się śmiać z tej jakże zabawnej sytuacji, ale po chwili ogarnąłem się i odwróciłem z powrotem w jej stronę. 
- Mam w pokoju, przynieść ci?- spytałem poważnym głosem dorosłego trzymając swoje ręce. 
- Jak możesz to przynieś- odparła. Zwróciłem oczy ku schodom nie odwracając głowy. Przez chwilę stałem w miejscu, ale po chwili pobiegłem w stronę pokoju. 
Dziewczyna nie musiała długo czekać. Wleciałem szybko do pokoju i zabrałem jednym ruchem ręki papierosy z szafki. Zdążyłem nawet przywitać się z Max'em. Zbiegłem po schodach i stanąłem przed dziewczyną. Podałem jej paczkę i zaprowadziłem za akademię gdzie spokojnie można zapalić. Leyci wyjęła zapalniczkę i zapaliła jednego. Papierosy były truskawkowe. No co? Lubię truskawki. Zapaliłem też jednego. 

<Leyci?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz