czwartek, 11 grudnia 2014

Od Angie - C.D Nivan'a

Wróciłam do pokoju. Podeszłam do łóżka i spojrzałam na chłopaka.
- Hej. - powiedziałam i wyjęłam lakier do paznokci. 

Spojrzał na mnie. 
- Ej a co ze mną?! - krzyknął. 
- Poczekaj najpierw pomaluje paznokcie. - mruknęłam.
Zaczęłam malować paznokcie to używałam białego lakieru. Kiedy skończyłam minęło jakieś 10 minut, odniosłam lakier do łazienki. Wróciłam do pokoju i chuchałam na paznokcie... Wyschły po jakiś 15 minutach a ja poszłam po te ozdoby na paznokcie w kształcie wąsów. Przykleiłam je i wyglądało tak:


Pokazałam je Nivan'owi.
- Pacz jakie piękne! - powiedziałam i się uśmiechnęłam.
- Tak piękne. Teraz mnie odwiąż. - burknął.
- Nie. - odparłam.
- Czemu?!
Usiadłam na nim okrakiem.
- Bo jesteś mój i nikomu Cię nie oddam. - odparłam z uśmieszkiem na twarzy.

(Nivan? XD)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz