środa, 19 listopada 2014

Od Vanessy CD John 'a

- Hmm może pojedziemy na jakąś imprezę? Tylko nie tam gdzie jeździsz- powiedziałam. 
- Okej, a do którego klubu?- spytał patrząc na mnie z dołu. 
- Może do tego nowego, który właśnie otworzyli?- zaproponowałam- Otwierają go o 20. 
- Spoko. Gdzieś tak w pół do albo za dwadzieścia po ciebie przyjdę, a na razie będę spadać- powiedział i wstając pocałował mnie w czoło. 
- Okej- uśmiechnęłam się. 
Kiedy wyszedł zaczęłam szukać sobie jakichś fajnych ubrań. Udało mi się wybrać coś wygodnego. Czyli akurat na taką imprezę. Jeszcze tylko buty i drobne dodatki... Z tym już poszło mi szybciej. Nawet nie zauważyłam kiedy zrobiło się późno. Nagle usłyszałam jak ktoś puka do drzwi. 
- Wejdź John- odparłam zakładając kolczyki. 
- Już jesteś gotowa?- spytał podchodząc.
- Mhm. Możemy jechać tylko powiem dziewczynom żeby się nim zajęły, a w razie problemów zadzwoniły. Poczekaj na mnie na dole- uśmiechnęłam się i go pocałowałam. 
- Okej, to ja czekam- powiedział i wyszedł. 
- Dziewczyny zostawiam z wami mojego psiaka. Pilnujcie go i jakby co to dzwońcie- odparłam i podeszłam do Donut 'a- No to na razie Donuś, widzimy się jutro- powiedziałam i pogłaskałam go. 
Wychodząc z pokoju zamknęłam za sobą drzwi. Zeszłam na dół i zobaczyłam czekającego John 'a. 
- To jedziemy?- spytałam z entuzjazmem. 

<John?> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz