piątek, 14 listopada 2014

Od Angie - C.D Jeyson'a

- Nie mogę. - powiedziałam. - To nie rozmowa na telefon.
Po tych słowach się rozłączyłam, rzuciłam telefon na łóżko. Sama siedziałam na podłodze, płakałam wiele godziny aż w końcu postanowiłam się ogarnąć. Poszłam do łazienki, umyłam ciało, włosy po czym wytarłam ciało i włosy. Ubrałam czyste ciuchy, a to że był wieczór to szczegół. Poszłam do kuchni. Zrobiłam sobie kanapkę, a gdy już miałam zacząć ją jeść usłyszałam jak ktoś puka do drzwi. Otworzyłam je i ujrzałam mojego byłego. Nogi mi się ugięły pod jego wzrokiem, od razu chciałam zamknąć drzwi, ale nie miałam na tyle odwagi. Patrzyłam na niego.
- No co tam kotek? - spytał.
- Nie jesteśmy parą, odwal się ode mnie. - powiedziałam.
- Oj nie wygłupiaj się już. 
- Zostaw mnie! - krzyknęłam.
Nikogo nie było w domu, więc było nieco gorzej. Chłopak złapał mnie za szyję i podniósł do góry. 
- Nie unoś na mnie głosu. - warknął.
Puścił mnie. Po chwili usłyszałam jak ktoś zatrzymuje się z piskiem opon...

<Jeyson?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz